reklama

Traja "sypači" na plavárni

Človeku niekedy dobre padne zaplávať si, u mňa najmä v zimnom období. Vždy sa zregenerujem a zdravo unavím. Rovnako vždy obdivujem borcov, čo vydržia plávať aj celú hodinu a skutočne sú namakaní. Tentokrát som však na plávarni stretol aj iných namakancov - "čistých bodybuilderov"...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

Či už boli čistí alebo nie nechám na nich, krvné testy som im nerobil. Svojím správaním však "zaujali". Teda nie že by som si všímal nejakých chlapov, ale tak prehliadnuť sa ich zábavky nedalo.
Randál, čvachtanie, špliechanie...ako ja s kamošmi kedysi za mlada, na ZŠ. Síce nestáli priamo vo vyhradených plaveckých dráhach, ale aj tak.
Prečo asi tak prišli?

Ich cieľ bol už od počiatku jasný - dobýjať. Svaly na to predsa mali a dokonca aj reči. Bohužiaľ sa im však veľmi nedarilo. Svojimi bicákmi, silnými rečami a tetovaním ala Škrteľ síce svietili, ale tak nebolo akosi koho dobýjať. V plaveckých dráhach sa naháňalo zopár starších dám. Tie by si síce dali povedať, aspoň tak sem-tam hodili lákavé očko smerom na mladíkov, ale tých postaršie moc nebrali.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Už-už sa zdalo, že po naplávaných dvadsiatich metroch si dajú pohov a zbalia kufre, ale v tom sa na plavárni objavili mladšie ženy-dievčatá.

Kohúti spozorneli a voda špliechala ešte vyššie. Jeden druhého aj posadil na chrbát, aby vyšlo nad hladinu vypracované telo a prepracované tetovanie. Dievčatá však prišli, bohužiaľ pre nich, skutočne plávať. Chalani hutali, hutali..."Ako ich dostaneme? Špliechanie ich pozornosť nepúta, rovnako ani naše polochlípne reči." Tak som sa pod fúzom usmieval, že asi nebudú ich vysneným ideálom muža a že to zrejme vzdajú.
Prerátal som sa.

Ponoril som aj ja telo do vody a valil som na druhý breh plavárne (teda valil ako valil...bohvieaký plavec nie som). Nakoniec som tam však dorazil, vytasil hlavu nad hladinu, jemne pretrel oči a pozrel pred seba. 
A vtedy som sa pobavil....

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Na druhej strane funny idylka a obrázok absolútnej mužskej zúfalosti. Dve stojace dievčatá, ktoré odpočívajú a už len meter od nich traja zúfalci robiaci zhyby o múrik bazénu.
Prvý to po troch vzdal, druhý by aj vydržal viac, ale keď zistil, že baby to fakt netrhá, vytiahol sa von.

Nepomohlo ani toto, nikoho v ten deň nezaujali ich masívne steroidné telá a detinské balenie. Ktovie, možno to aj boli deti, človek pri tých dnešných "makačoch" sám nevie. Poznám osobne pár takých, vyzerajú na tridsať a majú sedemnásť.

Nuž kreatín, anaboliká, steroidy...vie to spraviť svoje. K tomu ešte vyholená hlava a kerky... čisté maso.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Počul som z diaľky posledné snahy, chalani prehodnotili obvod bicákov, jeden má vraj 35..pohodka, slušnééé, nóó...

Potom už len posledný akt stupidity, skok do vody, kde plávajú ľudia...následne jemná výmena názorov so snaživým plavčíkom a hor sa do sprchy.

Aj odtiaľ bolo počuť zvláštne smiechy a reči, až do bazéna!...Ktovie. Možno chlapci merali....fuj, nechutné vysloviť a predstaviť...to snáď nie....

A tak sa lov pominul, dievčatá a ženy plávali ďalej, rovnako aj ja. 
Chalani šli možno šťastie skúsiť niekam do baru...

Už sa isto tešia na leto...na kúpalisku majú omnoho väčšiu šancu... Tam aj niektoré zo ženského pohlavia nejdú iba so zámerom plávania... ;-)

Marek Strapko

Marek Strapko

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  481
  •  | 
  • Páči sa:  2 203x

Všetci vravia, že som večný optimista. Asi som ten najlepší klaun na svete. Snažím sa nebáť sa. Zoznam autorových rubrík:  Domáca politikaSpoločnosťZ môjho životaZahraničná politikaŠkolaOsobnosti, zaujímavostiŠportHudbaNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu