reklama

"Futbaloví fanúšikovia" útočia aj na deti!!!

Bitky na štadiónoch, demolovanie sedačiek, hluk v uliciach, nadávky, rasistické výkriky, hajlovanie,rozbíjanie sklenných tabúľ výkladov a podchodov. Špeciálne vlaky, ozbrojenci so štítmi, nahnevané policajné psy. Do toho ešte napádanie nevinných ľudí na ulici... Toho všetkému sme často svedkami v našich mestách. Človeku je z toho minimálne smutno. Ak sa však terčom ich stupidity stane dieťa...!!!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)

Napadli ma Slovania

"Napadli ma Slovania, hádzali po mne petardy a kričali po mne pi... a ko...", hovorí mi jedenásťročný chlapec. Práve sme sa rozprávali o Rimanoch, takže zrejme sa mu spojili pojmy a trošku sa aj doplietli. Zakrátko som si totiž uvedomil, že chlapci boli minulú sobotu na výlete v Trnave.
Hral tam Slovan...takže tajomným národom, ktorý ho napadol boli "slovanistický ultras".

Trošku som sa pousmial, bolo to vtipné (Slovania), ale hneď na to ma zmrazilo až do kosti.
Teno malý chlapec pochádza z Indie. Na Slovensku študuje a je skutočne geniálny. Závidím mu jeho hlavu, pretože sa učí lepšie ako priemerní žiaci na škole, a to všetky predmety.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Tento malý chlapec prišiel na Slovensko, za lepšou šancou pre život, za lepším vzdelaním a budúcnosťou.

Bohužiaľ, už ako 11-ročný sa ocitol v realite dnešného života - v rozmachu neonacistickej a tým aj rasistickej pliagy, ktorá ako vírus koluje po veľkej časti Európy.

Slovensko v tom nie je výnimkou, čo odzrkadľujú najmä títo "fanúšikovia". Primitívni víkendoví bojovníci, ktorých zmysel života tkvie v nenávisti. A z roka na rok sa situácia ešte viac vyhrocuje.

Keď som ja mal jedenásť, bol som na futbale a stál som hneď pri nich - pri "belasích". Kričali sme s chalanmi "Slovan do riti", vtedy sme nedostali.
Dnes by sme isto dostali bombu do hlavy, pretože vyholené hlavy už nevidia rozdiel medzi dieťaťom a dospelým a je im jedno, kto im poslúži ako boxovacie vreco.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Tento malý chlapec však nespravil nič zlé, nekričal nič podobné. Jediné, čo spravil bolo, že sa nachvíľku vzdialil od skupinky a narazil na bandu primitívov.
Tento malý chlapec sa previnil len tým, že má jemne inú farbu pokožky...
...tentokrát to boli iba nadávky a petardy, keby však bol starší...stach pomyslieť, čo by primitívom napadlo...

A tak sa človek zastavuje, pozerá zúfalo na prázdne štadióny, ktorých mnohé čaká rekonštrukcia. Pre koho???
Pre tých búrlivákov a vandalov, ktorí štadión zničia?

  • Dokedy sa budeme prizerať na toto ich vyčíňanie?

  • Dokedy sa budeme báť výjsť do ulíc, keď tu hrá Slovan alebo Trnava, prípadne iný tím?

  • Dokedy sa budeme starať o týchto darmožráčov, organizovať brutálne bezpečnostné opatrenia z našich daní?

  • Dokedy im budeme organizovať samostatné vlaky, aby náhodou nezbili niekoho vo vagóne, čo sa nestalo raz?

  • Dokedy?

V iných krajinách si s tým kvázi poradili, prísne trestajú podobné prejavy. Prečo aj my neviem nájsť recept na týchto zúfalcov, ktorí sú aktívnym nebezpečím pre celú spoločnosť?
Čo tak povinné práce, zákazy vstupu na štadión alebo dokonca prísne nepodmienečné tresty?
Množstvo ľudí sedí za neúmyselné činy, ale mnohí, ktorí by mali byť potrestaní sa vulgráne smejú ostatným do tváre...aj do tváre malých detí.
Kam až siahajú hranice tohto neprispôsobivého správania, ktoré mňa osobne ohrozuje viac, ako správanie neprispôsobivých občanov niekde v osade?!?
Je to otázka na príslušné orgány, ktoré majú nás všetkých chrániť a pomáhať!
Prosím, robte s tým niečo!

Marek Strapko

Marek Strapko

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  476
  •  | 
  • Páči sa:  2 001x

Všetci vravia, že som večný optimista. Asi som ten najlepší klaun na svete. Snažím sa nebáť sa. Zoznam autorových rubrík:  Domáca politikaSpoločnosťZ môjho životaZahraničná politikaŠkolaOsobnosti, zaujímavostiŠportHudbaNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu