reklama

Slová povzbudenia - človeku otvárajú bránu života

Poznáte to, keď k vám niekto príde a poteší vás povzbudivým slovom? Človek má vtedy pocit, že skutočne na ceste životom stretá anjela. Povzbudiť niekoho, a to nie len v ťažkej situácii, je darom, ktorým dokážete obdarovať iných a možno im aj často veľmi pomôcť.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Ja osobne mám jedného takého kamaráta. Nebýval takým, akým je. Namiesto slov povzbudenia mal skôr opačnú tendenciu - všetko a všetkých navôkol kritizovať. Niekedy tým dokázal napraviť "pokrivené veci", ale oveľa častejšie tým dokázal skutočne napaľovať a urážať.

Dnes je však iným človekom a to len vďaka príkladu mnohých ľudí - dobrosrdečných ľudí. Ja im dávam jedno meno - anjeli. Stretávam ich často, aj keď by to mohlo byť častejšie. Som však za to veľmi vďačný.

A ako som tak začal podobných anjelov vnímať vo svojom živote, neuspokojil som sa len s ich povzbudivými slovami.
Aj ja sám som sa takým anjelom chcel stať.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Stal som sa ním? Ťažko posúdiť, to musím nechať na iných. Ale snažím sa. Uvedomil som si totiž, čo by som bez ich zásahov dosiahol v živote, kým by som bol. A teraz nehovorím o anjeloch, ktorí pri mne stáli v ťažších životných situáciách, hovorím o tých každodenných. Bolo a je ich mnoho. Jednoducho preto som sa nakazil ich dobrotou a snažím sa aj ja povzbudzovať.

Každý z nás totiž niekde žije, niekde pracuje, niekde študuje, niekde nakupuje, niekam kráča a s niekým sa stretáva.

Už len toto všetko sú veľké dary - možnosť študovať, pracovať a možnosť kráčať a stretávať sa s ľuďmi. Veď koľkí ľudia sú pripútaní k vozíku, koľkí ležia v posteliach a je nespočet osamotených.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Nie je preto veľká škoda, ak sme niekde s niekým a vidíme, že potrebuje povzbudiť (to potrebuje zčasu načas každý človek), aby sme mu nedarovali tieto anjelské slová života? 
Nie je to žiadna veda, stačí napríklad len nájsť nejakú z jeho dobrých vlastností alebo talentov a ukázať mu, že ju má.

Hovoríte, že niekto nemá žiadnu dobrú vlastnosť alebo talent? Mýlite sa alebo ešte jednoducho nie ste anjelom.

Snažme sa jeden druhého povzbudzovať a potešovať sa. Nie falošne, ale úprimne. Pretože nikdy nevieš, kedy sa ti to môže vrátiť. 
A aj vďaka tomu môže byť svet razom krajší...

Marek Strapko

Marek Strapko

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  476
  •  | 
  • Páči sa:  2 017x

Všetci vravia, že som večný optimista. Asi som ten najlepší klaun na svete. Snažím sa nebáť sa. Zoznam autorových rubrík:  Domáca politikaSpoločnosťZ môjho životaZahraničná politikaŠkolaOsobnosti, zaujímavostiŠportHudbaNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu