reklama

Ako u šiestakov...A my chceme učiť k slušnosti malé deti!?!

Prednedávnom som cez prestávku vtrhol do jednej zo šiestackych tried. Panovala tam dusná atmosféra...v konflikte blo zapojených niekoľko chlapcov. Po krátkom ukľudňovaní sa chlapci od seba odlepili. Predmetom bitky bol papierový meč, ktorý jeden druhému roztrhal...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Dnes ráno som si čítaním správ spomenul na tento zážitok. Podobný sa totiž odohral aj v noci na dnes. Nie však v škole, ani na ulici, ani v kčme, ale priamo v budovu parlamnetu a počas rokovacích hodín.
"Poslanci sa pobili o maketu Fica". Po minulotýždňovom parlamentnom incidente je to už druhý exces, podotýkam dospelých ľudí, ktorí majú zastupovať nás všetkých.

A tam v nemom úžase, paralizovaný sedím za stolom počítača - chcel som si práve prichystať nejaké veci do školy. 
A rovnako tak aj premýšľam, čo ma dnes v škole čaká. Budú deti poslúchať? Mali by, veď tak ich to všetci učíme. A navyše sa im snažíme ísť príkladom.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Áno - príkladom. Tým by mali ísť aj páni v poslaneckých laviciach - bohužiaľ platí len to mali by.

Viem, nemôžem hádzať všetkých do jedného vreca a dokonca ani neviem, ktorí presne boli v trápnej školáckej šarvátke zapletení.
Nemám síl pátrať po tom.

Viem však zas len jedno - trest za takéto nevhodné a absolútne neprijateľné správanie (navyše ak išlo o konzumáciu alkoholu) by mal byť silný. Strata mandátu?!? Prečo nie?

Alebo je to v demokratickom svete úplne normálne?

Ak áno, tak aj ja dnes budem všetko riešiť silou...tešte sa žiaci. V najbližšej šarvátke som medzi vami, s trstenicou a potužený chlastom...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

HAAAAANNNNBAAAAAAA !!!!!!!!!

Marek Strapko

Marek Strapko

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  477
  •  | 
  • Páči sa:  2 032x

Všetci vravia, že som večný optimista. Asi som ten najlepší klaun na svete. Snažím sa nebáť sa. Zoznam autorových rubrík:  Domáca politikaSpoločnosťZ môjho životaZahraničná politikaŠkolaOsobnosti, zaujímavostiŠportHudbaNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu