reklama

Úprimná vďaka jednej obetavej manželke

Utekám rýchlo do obchodu, pokiaľ manžel dokáže zvládnuť byť sám doma. Rána je pokojnejší..., s úsmevom na tvári mi hovorí jedna obetavá manželka. Zároveň mi nevedomky otvára oči...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Zobúdzam sa a už mi myšlienky smerujú na všetky povinnosti, ktoré ma tento deň čakajú. Mnohí to určite poznáte. Podaktorí dokonca aj líhajú do postele s týmito myšlienkami a často sa budia unavení a zničení. Povinnosti skutočne čakajú; a to na každého človeka. Majú však rôznu podobu.
Prednedávnom sme tak v našej milej partii debatovali o povinnostiach. Každý z nás ich mal dostatočne, každý z nás však často z iného súdka. Práca, škola, rodina, ale aj záľuby; to všetko so sebou prináša veci, ktoré musíme alebo chceme vykonať. Niekedy sme sa pri počúvaní povinností, ktoré toho či oného človeka trápia, aj poriadne zasmiali. Nič to ale, každý má svoje priority. Nemôžem súdiť, keď niekoho gniavi ťarcha starosti o autíčko alebo triedenia muziky do nového mobilu.
Na jednej veci sme sa však zhodli všetci: Niekedy nás povinnosti natoľko zahlcujú, že sa z nového dňa ani moc netešíme.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ranné stretnutie s jednou obetavou manželkou

Aj dnes som tak vstával. Bolo to ráno z nechuti. Možno je to počasím alebo...? Z času načas si človek nerozumie a práve vtedy je priestor na zásah anjela. Teraz nemám na mysli nejakú nadprirodzenú bytosť s krídlami. Človek putovaním cestou života stretá mnoho anjelov - tých ľudských anjelov - s dvoma rukami a nohami a ľudským telom. 

Stretol som známu - veľmi príjemnú a pokojnú ženu. Rezkým krokom vykračovala na väčší sobotňajší nákup. Musí chodiť takto zrána, pretože vtedy je jej manžel pokojnejší. Poobede už sám doma nemôže byť. Je chorý. Pamätám si ho ešte ako chlapec. Vtedy bol fyzicky zdatným a uvedomelým. Choroba však oslabila jeho telo a najviac jeho myseľ. Vracia sa naspäť - stáva sa dieťaťom.
Jeho manželka stojí pevne pri ňom. Často ich stretávam. Nie je z neho podráždená, aj keď často vymýšľa. Nekričí, aj keď ju nechce počúvať. Pomôže mu, ak je stratený. Popritom bez problémov povzbudí aj okoloidúcich a urobí ich deň krajším. Ak ju pochváliš, nezabudne dodať, že bez Božej pomoci by to nedokázala. Je skutočne pokorným a veselým človekom.

Po stretnutí s ňou sa moje ráno zmenilo. Otvorila mi oči, aj keď tak urobiť nechcela. Svojím životom a prístupom k ľuďom dokázala viac, ako stovky platených motivátorov a znalcov spokojného života.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Uvedomil som si ten dar - dar nového rána. Otvorila mi oči, ktoré boli zahľadené do starého známeho JA.

Zo srdca za to ďakujem!
 

Marek Strapko

Marek Strapko

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  482
  •  | 
  • Páči sa:  2 251x

Všetci vravia, že som večný optimista. Asi som ten najlepší klaun na svete. Snažím sa nebáť sa. Zoznam autorových rubrík:  Domáca politikaSpoločnosťZ môjho životaZahraničná politikaŠkolaOsobnosti, zaujímavostiŠportHudbaNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu