reklama

Stotisíc za povzdych? Prečo nie...

Človek by mal chuť napísať aj nejaký pozitívne ladený článok, ale sú veci, ktoré mu v tom niekedy zabránia. Dnes sa mojou reštrikciou stala informácia o súdnom pojednáví vo veci urážky na cti. V hlavnej úlohe, aj keď s neprítomným, opäť s pánom najvyšším sudcom... Myslím, že každý z nás by niekedy mohol zažalovávať a možno žalovať donekonečna.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Najsmutnejšou na celej veci je, že p. Harabin si pomohol citáciou z Písma. V ňom sa vraví o zločine pozbavenia dobrého mena, ktoré je v istom zmysle horšie ako krádež majetku.
S tým sa nedá nesúhlasiť, pretože je skutočnosťou, že ak vás niekto ohovorí a skutočne vám ublíži na dobrom mene, už ťažko si ho získate naspäť. A ako veriaceho človeka sa táto skutočnosť (citovanie Písma) bytostne dotýka mojej osoby a uráža ma!
Odhliadnuc od faktu, že Písmo obsahuje aj omnoho dôležitejšie pasáže a neslobodno si ho vykladať podľa seba, ušité pre vlastné blaho, natíska sa podstatná otázka:

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

"Čo ešte môže zhoršiť dobré meno vašej (spomínanej) osoby?"

Vo veľkej miere sme si za vlastné dobré meno zodpovední aj my sami, preto otázka dobrého mena pána Harabína, pri takom množstve podivudoných udalostí v jeho kariére, pri mnohých škandáloch a ja si myslím, že aj zlyhaniach, ktoré poškodili jeho meno v očiach triezvo a zmysluplne zmýšľajúcej časti spoločnosti; táto otázka je absolútne irelevantná.

Asi je aj zbytočné rozpisovať sa viac, pretože každému je jasné, o čo tu ide.

Dobré meno pán Harabin už dávno u mnohých stratil a stratil dokonca viac. Stratil aj dôveru, autoritu. Teda mám na mysli autoritu prirodenú, ktorá vyplýva z jeho vysokého postavenia, ktoré by mimochodom podľa ideálnych rovníc malo byť postavením hodným čestného a hlavne charakterovo silného človeka, v ktorom každý vidí stelesnenie spravodlivosti. Bohužiaľ to asi nemôžeme konštatovať.
Napriek tomu si svoju autoritu dokazuje, avšak iba podobnými aférami.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Charakterovo silný človek, so zmyslom pre srdečnosť a s veľkou mierou čestného sebavedomia isto nezažaluje nikoho za podobné výroky, aj keď sa z nich dá do istej miery vyčítať snaha o spojenie a obvinenie zo smrti niekoho.
Ja si však určite nemyslím, že boli myslené týmto smerom, ale zo strany pani psychologičky šlo skôr o vyjadrenie frustrácie zo stavu súdnioctva;, frustrácie, ktorú mimochodom neprežíva sama.

Každý z nás pracujúcich, ale aj tých bez práce, týka sa to študentov aj dôchodcov...takmer každý z nas už zažil poníženie, respektíve kritické vyjadrenia na svoju osobu.

Ja to napíklad zažívam často, aj ako učiteľ, rovnako však aj v bežnom živote.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Poníženie a urážku zažívam aj ako občan tejto republiky, keď musím sledovať tomuto podobné, s prepáčením pre mňa, CIRKUSY HUMBERTO...

Aj ja isto a mnohí z nás máme niekedy toho dosť a najradšej by sme s našimi kritikmi zamietli, najlepšie ich zlikvidovali , alebo po novom - finančne zničili.

Pevne verí, že k finačnému zničeniu pani psychologičky nedôjde.

Čo je však dôležité vedieť, zažalovaná je aj RTVS. A to o 200 tisíc - a z čoho by to zrejme šlo, keby musí telka a rádio zaplatiť - skúsme trikrát hádať.

Ja som vás pán H. neurazil, prečo by som mal platiť aj ja?

A takto sa kolotoč točí a špirála sa vracia do h...ja 90. tych rokov. 
A komu za to ďakujem?
Medziiným aj tej skromnej štyridsiatke percent!

Marek Strapko

Marek Strapko

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  475
  •  | 
  • Páči sa:  1 988x

Všetci vravia, že som večný optimista. Asi som ten najlepší klaun na svete. Snažím sa nebáť sa. Zoznam autorových rubrík:  Domáca politikaSpoločnosťZ môjho životaZahraničná politikaŠkolaOsobnosti, zaujímavostiŠportHudbaNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu