reklama

Z vlastnej vôle, či bez - hlavne, že ideš preč!

Mnohé volebné výsledky prekvapili a niektoré aj silne sklamali. Toto sklamanie však nevýslovne nahradila informácia o odchode Pašku z postu predsedu Národnej rady.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Pamätám si, kedy si asi poprvýkrát registroval politickú debatu s účasťou tohto politika. Bol som zhrozený z jeho "útočnej sily". Spôsob, akým reagoval na niektoré argumenty politického oponenta v diskusii a rovnako aj spôsob, akým dokázal po nepríjemnej otázke "zhučať" moderátora mi bol výsostne nesympatický. "Je to veľmi nepríjemný človek", pomyslel som si v tej chvíli.

Ako som tak viac začal sledovať politiku, môj názor som si Paškovým vystupovaním len utvrdzoval. Nezabudnuteľné sú najmä vystúpenia na zasadaniach parlamentu, ktorým ako predseda predsedal. K svojim politickým kolegom, respektíve politickým rivalom, sa správal doslovne ako namyslený učiteľ a nafúkanec. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Viem, na svete, na našej politickej scéne a v živote je množstvo ľudí, ktorí podobne vystupujú. Možno aj ja pôsobím v očiach ľudí miestami nafúkane. Ktovie.

Jedno je však jasné, že ako verejný činiteľ a predseda legislatívneho tela demokratickej krajiny sa musí človek vedieť skutočne správať primerane, s úctou. Jednak voči svojim oponentom, kolegom, novinárom, ale hlavne voči princípom demokracie. A práve tie boli tak často na pôde parlamentu uzurpačným konaním šliapané.
Schválne nespomínam aj iné dôvody - tie podnikateľské - o ktorých sa píše už niekoľko rokov. Paška za ušami jednoznačne musí niečo mať... 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Paška odchádza. Ževraj zo svojej vôle, pod tlakom médií a nespokojného ľudu, zo strachom o rodinu... Možno len, a zrejme najmä, na príkaz niekoho zhora. A to meno niekoho všetci dobre poznáme.

Nech je pravda kdekoľvek, Paškov odchod je víťazstvo slušných ľudí. Podobne, ako tomu bolo v prípade zvolenia Kisku za prezidenta. 

Marek Strapko

Marek Strapko

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  475
  •  | 
  • Páči sa:  1 988x

Všetci vravia, že som večný optimista. Asi som ten najlepší klaun na svete. Snažím sa nebáť sa. Zoznam autorových rubrík:  Domáca politikaSpoločnosťZ môjho životaZahraničná politikaŠkolaOsobnosti, zaujímavostiŠportHudbaNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu