reklama

Čo je toto za počasie!?!

Pripravte sa na povodne a aj na snehové jazyky..., Zajtra nás čakajú nadpriemerné teploty, ale silný vietor..., počúvame predpovede počasia a netrpezlivo, so zúfalým pohľadom, sledujeme dlhodobé predpovede na internete. Márne...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Minule sa ma pýtali, že ktoré je moje obľúbené ročné obdobie. Trvalo mi dlho, kým som odpovedal. Mám v podstate rád každé z nich, pretože každé ponúka niečo špecifické. Jar prebúdza k životu, leto láka na slnko, jeseň zase do prírody na turistiky a zima je čas na snehové bláznovstvá, a samozrejme , na Vianoce. Pri tejto otázke som sa však pozastavil nad skutočnoťou, či naozaj máme štyri ročné obobia
Na hodinách angličtiny so škodoradosťou vysvetlujem, že Britské ostrovy nepoznajú štyri ročné obobia, ako ich poznáme my. Bolo ťažké to deťom vysvetliť, ale pri pohľade na tohtoročnú zimu to bolo akosi ľahšie. 
Pri tom končí asi jediné pozitívum nevyspytateľného počasia posledných rokov, prejavujúcich sa v absencii jari a hlavne zimy. 
Dozaista nie som jediným človekom, ktorý pri pohľade z okna a rovnako aj pri pohľade na predpovede počasia "neskyslý" svoju tvár a niekde v duši pocíti tú neskutočnú úzkosť z toho, že bohužiaľ nič nezmôže. O čo ťažšie je to v prípade, ak milujete bežky a veci s týmto športom spojené. Odísť niekam do vysokých hôr a tam si zabežkovať/zalyžovať, nie je to isté, veď práve v nenáročnosti bežkárskeho športu je to čaro; keď po práci hodíte lyže na chrbát a už o pár minút fičíte po úbočiach Strážovských vrchov alebo Bielych Karpát.

Bežky by človek možno oželiel, veď predsa sú aj iné športy, ktoré športuchtivým doplnia zásoby endorfínov. Psychický dojem však človek neokabáti a preto stretnúť podráždených ľudí, uzývané ústa alebo iné zdravotné ťažkosti v tomto období nie je ničím výnimočným. Aj deti v škole striedavo kýchajú a zývajú. Dokonca sa ani moc netešia z jarných prázdnin a bohužiaľ ani z rozšírených lyžiarskych výcvikov. Čo je to predsa za lyžiarsky, ak nemôžeš v spoďároch pobehovať po snehu?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ak sa niekomu podarilo dočítať sa až sem (predsa je to depresívna záležitosť), musím niekde ventilovať svoje sklamanie nad "Matkou prírodou", ktorá je hnusná a krutá. 
Aj napriek všetkému človek hľadá pozitíva a pri snahe ich nájde:

  • nájde si viac času čítanie kníh, ktoré dldho zanedbával

  • môže navštíviť rodinu, ktorú by kvôli lyžovaniu zanedbal

  • začne sa lepšie stravovať, pretože bez športu nabiehajú kilogramy

  • dopraje si silnejší prísun vitamínov, nakoľko je veľmi unavený

  • a čo naj: Váži si každý slnečný lúč, ktorý prenikne nepríjemnou nízkou oblačnosťou. 

A verte-neverte, ako som napísal poslednú vetu, vonku sa ukázalo slniečko. Myslíte, že ma počulo?
Každopádne je to znamenie, obliekam sa a idem na prechádzku!

Krásny víkend všetkým a nenechajte sa nečasom znechutiť ako ja. Žijeme len raz!

Marek Strapko

Marek Strapko

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  476
  •  | 
  • Páči sa:  2 013x

Všetci vravia, že som večný optimista. Asi som ten najlepší klaun na svete. Snažím sa nebáť sa. Zoznam autorových rubrík:  Domáca politikaSpoločnosťZ môjho životaZahraničná politikaŠkolaOsobnosti, zaujímavostiŠportHudbaNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu