reklama

Z Leicestru dnes ostanú iba trosky!

Viete si predstaviť, že Slovensko by vyhralo titul majstra sveta v hokeji a do toho sa Sagan stal majstrom sveta? Tak niečo podobné dnes prežívajú fanúšikovia športu v Leicestri...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Keď mi v septembri povedal jeden chlapec, ktorého sestra žije v Leicestri, že tento klub vyhrá titul, tak som sa len bezducho smial. V decembri som mu pre zmenu hovoril, už trošku vážnejším tónom, že predsa len to nevydržia, pretože zatiaľ mali len ľahkých súperov a dosť šťastia.
Niekedy v marci som pri diskusiách tvrdil, že pod tlakom z vidiny titulu to nakoniec nezvládnu.

Mýlil som sa a sypem si popoľ na hlavu!

Leicester dnes získava historický titul v jednej za najpútavejších (ak nie najpútavejšej) futbalových líg sveta. Získava titul v najbohatšej lige a dáva tak po papuli milionárskym tímom a tímom nabitým hviezdnymi menami. Či sa tešia vďaka ich neschopnosti? To je teraz jedno.
Zaslúžia si rešpekt, úctu a ja sa tak trošku teším spolu s nimi! 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Snáď Vardy po dnešnej noci nepôjde opäť do väzenia:

Osud to zariadil tak, že fanúšikovia z mesta v samotnom srdci Anglicka majú ďalší dôvod na radosť. Práve včase, keď Hazard svojím vyrovnavajúcom gólom spečatil vysnívaný titul pre Leicester, Mark Selby úspešne dotiahol napínavý súboj vo finále majstrovstiev sveta v snookri.
Mark Selby, prezývaný "The Jester from Leicester" sa akoby zázrakom dostal z herného útlmu, ktorý ho sprevádzal počas celej sezóny a všetkým milovníkom tejto hry rozjasnil tvár.

Viac písať netreba, tento obrázok hovorí za všetko:

Závidím športovým fanúšikom z tohto mesta

a želám dlhé a bujaré oslavy!!!

Marek Strapko

Marek Strapko

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  482
  •  | 
  • Páči sa:  2 251x

Všetci vravia, že som večný optimista. Asi som ten najlepší klaun na svete. Snažím sa nebáť sa. Zoznam autorových rubrík:  Domáca politikaSpoločnosťZ môjho životaZahraničná politikaŠkolaOsobnosti, zaujímavostiŠportHudbaNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu