reklama

Slúžiť iným...

Povysávať jednoizbový byt - pre väčšinu ľudí malina. Viete si však predstaviť vysávanie poslepiačky?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Môj priateľ to niekedy zvykol robiť. Veľmi som sa na neho vedel nahneval. Už viac ako dvadsať rokov vidí iba tmu. Vysávanie je pre neho nočná mora. Kľačiac zvykol stráviť na zemi niekoľko hodín, rukami šmátral po zemi, či je už všetko smetie fuč (vždy povysával na jednotku). Pomocníkov moc do bytu nechcel...párkrát ho už okradli. A ak práve nemohli tí, ktorým dôveroval a ozvala sa nečakaná návšteva , kľakol k zemi a išiel na to. Spomenul som už, že okrem slepoty trpí aj bolesťami chrbta a inými ťažkosťami, s ktorými sa človek v dôchodkovom veku stretáva pomerne často?
Možno by sa niekto spýtal, že prečo som mu teda nepomohol ja? "JA" je to odpoveďou.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Naše JA je to krásne, ale zákerné tajomstvo. Uvedomovať si, kým som, že som dôležitým je skutočne potrebné. Napĺňať svoje poslanie, rozvíjať talenty, mať ciele a uskutočňovať ich... Na druhej strane, naše JA je často prekážkou k tomu, aby sme boli tým, kým chceme byť alebo kým by sme byť mali. 
A tak som aj ja niekedy neponúkol pomoc, dokonca ani tomuto môjmu priateľovi. Na programe boli totiž dôležitejšie činnosti.
Dnes som však mohol pomôcť a uvedomiť si, aké je vzácne byť nápomocným. Je to cesta, ktorou svet kráča ku krajšiemu dňu. Cesta, ktorou sa stávame ľuďmi...

"Keď som teda ja, Pán a Učiteľ, umyl nohy vám, aj vy si máte jeden druhému nohy umývať."

Marek Strapko

Marek Strapko

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  473
  •  | 
  • Páči sa:  1 880x

Všetci vravia, že som večný optimista. Asi som ten najlepší klaun na svete. Snažím sa nebáť sa. Zoznam autorových rubrík:  Domáca politikaSpoločnosťZ môjho životaZahraničná politikaŠkolaOsobnosti, zaujímavostiŠportHudbaNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

86 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

750 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu