reklama

Telefón v záchode

Utopil sa mi mobil v záchode, smutne mi oznámila. Bol to už druhý podobný prípad tento rok. Ako sa to mohlo stať?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)

Oficiálna verzia tvrdila, že mobil vypadol zo zadného vačku nohavíc počas záchodových úkonov. Či sa tomu dá veriť je otázne. Ľudia v dnešnej dobe, najmä deti a tínedžeri, sa očividne s ťažkosťami dokážu odtrhnúť od obrovskej svietivej plochy múdrych telefónov.

Po rannom nákupe v obchodnom centre som si potreboval odskočiť. Myslel som si, že budem prvý, kto navštívi vyčistené a vyvoňané toalety. Zamkol som sa v kabínke a zrazu počujem staré známe zvuky mobilnej klávesnice. Dotyčný evidetne nečítal ranné správy, ale horlivo komunikoval. Čo tak asi vypisoval? Možno písal do práce, že sa trošku zdržal alebo oznamoval svetu, čo sa práve chystá urobiť. Možno želal krásne ránko svojej partnerke alebo víťazoslávne zavesil status "HOTOVO"...
Ako bolo kedysi populárne čítať na záchode noviny alebo knižky, dnes ich nahradil elektronický prístroj. Dopomohla k tomu aj doba bezdrôtovej internetovej siete, ktorá nám umožňuje byť online vždy a všade...pri akejkoľvek činnosti. Nečudoval by som sa, že aj teraz možno četujete s niekým, kto práve tróni po rannej šálke kávy a možno aj ja píšem tento článok...nie, nie!

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Dnešná informačná doba je v niečom naozaj zvláštna. Je veľmi rýchla. Informácia sem a informácia tam. Pritom mnohé z nich sú úplne zbytočné fakty a skutočnosti, ktoré vôbec nestoja za povšimnutie. 
Možno by bolo dobré, ak by sme ich dokázali niekam spláchnuť, ako spláchli mobil dvaja z mojich žiakov. Snáď by sme potom našli o štipku viac slobody, pokoja a radosti zo života.


 

Marek Strapko

Marek Strapko

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  473
  •  | 
  • Páči sa:  1 880x

Všetci vravia, že som večný optimista. Asi som ten najlepší klaun na svete. Snažím sa nebáť sa. Zoznam autorových rubrík:  Domáca politikaSpoločnosťZ môjho životaZahraničná politikaŠkolaOsobnosti, zaujímavostiŠportHudbaNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

73 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

86 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu