reklama

Keď predavačka telefonuje

V obchode šora; je tesne pre Vianocami. Z dvoch pokladní sa obsluhuje iba pri jednej a predavačka sa neštíti vytelefonovávať. Som z toho nadšený.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)

Plánoval som rýchly nákup. Schmatol som dáke pečivo a dobré pivo v akcii. Vo vianočnom období ho nikdy nie je dosť. Blížim sa k pokladni, pri ktorej ma predavačka posunkom presunie k vedľajšej. Tam už stojí zopár ľudí, všetci trošku väčšie nákupy. "Ach", povzdychnem si smädno a utieram si slinu, ktorá mi vybehla z úst pri pohľade na zlatý mok v pravej ruke. "Budem si musieť chvíľku počkať", skonštatujem a uvedomím si, že do obchodu som vlastne ani nemusel vkročiť. Pečivo na ráno bola len zásterka túžby po pive. No, ale čo by človek neurobil pre trošku nápoja a hlavne ak sú tie obchody otvorené aj v tesne predvianočnom čase...a to dokonca s dlhšou otváracou dobou!?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Predavačka čosi stále šomre, kukám, že s kým to tak koketuje. Nestíham sa diviť. V jednej ruke drží mobil pri uchu a druhou, samozrejme pomalším tempom, blokuje zákazníka. "Aká to drzosť!", kypím trpkým pocitom krivdy, ktorá sa na mne (vlastne na nás zákazníkoch) práve vykonáva. 
Po chvíľke predavačka radostne zašumí a položí. "Konečne!", povzdychnem si a utieram si ďalšiu slinu...

Môj pocit víťazstva však netrvá dlho. Predavačka sa pohľadom obracia na zákazníčku, ktorú blokuje a hlasne sa všetkým ospravedlňuje za telefonovanie. Hovorí, že v práci je celý deň a syna čakalo niečo dôležité, tak netrpezlivo čakala na výsledok, že ako to všetko dopadlo. Dopadlo to na jedničku. V očiach jej zabliká nesmierna radosť, cítiť z nej neskutočnú úľavu. 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A ja precitám. V hrdle mi vyschlo ešte viac. "Tá žena je neskutočne energická a pozitívna", všímam si a uvedomujem si, že pracuje nesmierne rýchlo. Ani sa nenazdám a už kráčam domov. Som nabitý vianočnou radosťou, ktorou všetkých zákazníkov táto milá pani "nakazila". 

A rok sa nám prehupol na nové číslo a moja netrpezlivosť ma prenasleduje naďalej. Práve dnes ma tiež čosi rozčúlilo a vzápätí som sa hneval sám na seba, že som sa nahneval pre neskutočnú blbosť. 

Dávať si vôbec predsavzatie byť viac trpezlivým?

Na celý rok by som to isto nedal. Nuž skúsim to trošku po menších krôčikoch.

Dnes už nebudem netrpezlivý!

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Prosím, držte mi palce a rovnako aj všetkým netrpezlivým ľuďom. Myslím, že nás je dosť...

Marek Strapko

Marek Strapko

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  476
  •  | 
  • Páči sa:  1 995x

Všetci vravia, že som večný optimista. Asi som ten najlepší klaun na svete. Snažím sa nebáť sa. Zoznam autorových rubrík:  Domáca politikaSpoločnosťZ môjho životaZahraničná politikaŠkolaOsobnosti, zaujímavostiŠportHudbaNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu