reklama

Posilka v byte - pozor na susedov!

Kukám tak na svoje telo; musím s tým niečo robiť. Cvičenie ma moc nebaví, aj keď šport milujem. Kúpil svoj si svoj úplne prvý stroj na cvičenie. Vyskúšam ho večer pri futbale...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (10)

Pozerám, že tento stroj, aj napriek svojej jednoduchosti, dokáže divy. Odporúčajú mi ho aj kolegyne z práce. Predsa len, fitness je ich druhým životom. Denne cvičia a udržujú svoju líniu v norme, vzhľadom na ich vek. Niežeby malo byť telom fetišom a, ako si možno všímame zanietených návštevníkov fitness centier, ktorí celý svoj denný program orientujú len a len na formovanie svojej postavy, predsa je namieste cítiť sa lepšie. "V zdravom tele zdravý duch", nie nadarmo sa to hovorí. Začal som hľadať únik a pokoj, ktoré mi ani každotýždenné hranie hokejbalu alebo futbalu nedokázalo priniesť. Raz darmo - stále som sa nenaučil prehrávať. Pri cvičení sa však prehrať nedá. Aspoň tak som si myslel...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Bolo deväť hodín a začínala liga majstrov. Vytiahol som svoj nový stroj a začal som cvičiť. Neubehlo ani päť minút a začul som klopkanie. Zrejme ktosi čosi klincuje. Nič, zacvičil som, ešte niekoľko minút a na dnes som mal dosť.
Druhý deň som vytiahol stroj. Prirodzene opäť trošku v neskorších, aj keď nie neskorých, hodinách. Znova sa po chvíli ozvalo klopkanie, ktoré sa prenieslo do búchania. "Nič to", pomyslel som si a dal som stroj na hrubý koberec a podeň podložku na cvičenie. 
A tak som začal cvičiť aj v tretí deň za sebou. Veru, začínalo ma to baviť. Lepšie ako ležať na gauči a kukať futbal. Čas sa dá využiť na cvičenie. Pri brucháčoch sa pozerať futbal nedá, na tomto stroji je to v pohode. Ozvalo sa silnejšie búchanie a dáke hlasy.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Pochopil som, že v novom byte, v ktorom nemáme množstvo vecí, je asi väčšia ozvena, ktorá sa vo večerných hodinách rozlieha. Nevedel som však, kto to klope a búcha. Logika mi hovorila, že to asi nebudú susedia zospodu. Žeby tí odvedlľa? Nikto osobne neprišiel...nevadí.

Nuž, som človek citlivý a snažím sa aj o ohľaduplnosť. Tak som si stanovil, že nabudúce už budem cvičiť trošku skôr. 

OZNAM

Situácia sa vyvinula trošku iným smerom. Tri dni cvičenia mi robili radosť, niekomu však až príliš ležali v hlave. Vo výťahu bytového priestoru sa objavil úsmevný oznam:

Obrázok blogu

Mám rád humor a tak ma trhalo reagovať. Na druhej strane sa však snažím mať rád ľudí a vzhľadom na to, že nie so všetkými sa dôvernejšie poznám a nevedel som, kto je autorom oznamu, rozhodol som sa nechať veci plávať. 
A práve anonymita je na škodu, pretože konfrontovať sa a vydiskutovať si niečo je niekedy najlepším spôsobom dosiahnuť konsezus. Oznam tam nevisel dlho.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

V ten deň som sa v rámci pokojných susedských vzťahov rozhodol svoj brutálny stroj odložiť a využívať ho buď v čase, keď je v paneláku dostatočný hluk, alebo cvičiť na ňom na chalupe. 

Nastáva však jeden závažný problém. Kto mi túto veľkú opachu z fitka prevezie???

Obrázok blogu

PS: Venované všetkým ohľaduplným susedom a so želaním otvorenejších medziľudských vzťahov.
Možno by tak vo svete ohováranie, osočovanie, zdieľanie výmyslov a skorých súdov nahradilo trošku viac vzájomného porozumenia.

Marek Strapko

Marek Strapko

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  481
  •  | 
  • Páči sa:  2 194x

Všetci vravia, že som večný optimista. Asi som ten najlepší klaun na svete. Snažím sa nebáť sa. Zoznam autorových rubrík:  Domáca politikaSpoločnosťZ môjho životaZahraničná politikaŠkolaOsobnosti, zaujímavostiŠportHudbaNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu